Loud-ejer: Derfor er navneskifte til 24syv nødvendigt

Det vil æde "massive midler" fra indholdsproduktionen, hvis den negative opfattelse af Loud-brandet skal vendes, eller et helt nyt radiobrand skal bygges op. Det er en del af argumentationen for at tage navnet "24syv", viser redegørelsen til Radio- og tv-nævnet, som MediaWatch har fået delvist aktindsigt i. 
Foto: Jens Dreisling og Philip Davali/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dreisling og Philip Davali/Ritzau Scanpix

Kulturradio Danmark har udformet en "redningsplan" for Radio Loud, efter halvandet år med lyttertørke og skarp kritik fra Radio- og tv-nævnet i begyndelsen af oktober, hvor kanalen blev afkrævet en redegørelse for, hvordan den inden februar 2022 vil rette op og efterleve flere forsømte krav i sendetilladelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også