Danske Medier efterlyser ændringer af ny reklamelov

Brancheorganisationen for private medier kritiserer ny lov, der forbyder annoncering for lån og betting i forbindelse med hinanden, og glæder sig over politisk gehør for de uklarheder, som der fra flere kanter er blevet peget på.
Adm. direktør hos Danske Medier, Louise Brincker. | Foto: Thomas Tolstrup
Adm. direktør hos Danske Medier, Louise Brincker. | Foto: Thomas Tolstrup

Efter flere uklarheder og tvivl om rækkevidden af ny lov om kviklån, der trådte i kraft 1. juli, ser Danske Medier med glæde på flere politikeres vilje til at bakke op om behovet for at regulere loven. Det skriver Danske Medier på brancheorganisationens hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også