Briefing: Ugen i mediebranchen

Konsekvenserne af coronavirusset fyldte store dele af spalterne i denne uge, som også bød på ændringer i DR Medier og regnskab fra landets største mediekoncern. Læs med i denne uges gennemgang af begivenhederne i mediebranchen.
Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix

En historisk uge, som vil gå i glemmebogen for de færreste, er ved at gå på hæld. Her får du overblikket over coronasituationens påvirkning af medievirksomheder – men vi gør også plads til de største ikke-virusrelaterede historier i ugens løb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også