Bureauchef tror på kortvarig annoncekrise: Det er ikke som finanskrisen

Det kommer til at betyde tab, at annoncørerne trækker i håndbremsen som følge af corona-udviklingen, men krisen tegner ikke lige så dyb som under finanskrisen, vurderer topchef i medieburaeuet Omnicom Media Group.
Foto: PR/Omnicom Media Group
Foto: PR/Omnicom Media Group

Coronavirussens store indvirkning på samfundet har hurtigt sat aftryk på annoncemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også