Tre globale begivenheder giver annoncemarkedet et solidt løft

OL, EM i fodbold og den amerikanske præsidentvalgkamp vil få det globale annoncemarked til at vokse med mange milliarder i 2016.
Foto: Felipe Dana/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Felipe Dana/AP/Polfoto/Arkiv

2016 byder på flere store globale begivenheder. Til sommer er Rio de Janeiro vært for OL i Brasilien, mens en stribe franske fodboldstadioner lægger græs til EM-slutrunden i fodbold. Og så er det nok gået de færrestes næse forbi, at det senere på året skal afgøres, hvem der skal være USA's næste præsident efter Barack Obama.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også