MediaWatch

Tre globale begivenheder giver annoncemarkedet et solidt løft

OL, EM i fodbold og den amerikanske præsidentvalgkamp vil få det globale annoncemarked til at vokse med mange milliarder i 2016.

Foto: Felipe Dana/AP/Polfoto/Arkiv

2016 byder på flere store globale begivenheder. Til sommer er Rio de Janeiro vært for OL i Brasilien, mens en stribe franske fodboldstadioner lægger græs til EM-slutrunden i fodbold. Og så er det nok gået de færrestes næse forbi, at det senere på året skal afgøres, hvem der skal være USA's næste præsident efter Barack Obama.

Det er alle begivenheder, som vil smitte positivt af på omsætningen på det globale annoncemarked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Her er partiernes erhvervspolitik

Manglende arbejdskraft og selskabsskattelettelser vil stå højt på den erhvervspolitiske dagsorden under det kommende folketingsvalg, mener politisk redaktør. Trods udfordringer får erhvervslivet dog næppe megen opmærksomhed under valgkampen. Få overblikket over partiernes erhvervspolitiske ønsker her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs