MediaWatch

Sveriges annoncemarked buldrer frem

Der bliver skruet op for forventningerne til omsætningen på annoncemarkedet i Sverige. Analyseinstitut forventer vækst på 4,2 pct.

Foto: Colourbox

Sveriges mediemarked lukkede 2015 med fuldt tryk på kedlerne. Årets sidste kvartal oplevede en vækst på 6,7 pct. sammenlignet med året forinden, og den stærke afslutning får nu det uafhængige analyseinstitut Institutet för reklam- och mediestatistik (IRM) til at hæve forventningerne til annoncesalget i 2016.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Chefredaktør forlader Gaffa

I oktober stoppede mediets direktør, og nu skal bestyrelsen også finde en ny chefredaktør, da den nuværende fratræder, når kalenderen viser 2023.

Mads Brandstrup: Nej tak til Media Freedom Act

Mediepolitikken er for forskellig på tværs af de europæiske lande til, at en fælles lovgivning giver mening, skriver direktør i Danske Medier i et indlæg, der er en kommentar til EU-kommissionens danske chef.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs