Regeringen dropper reklameafgiften

Med baggrund i den seneste års nedgang i antallet af husstandsomdelte reklamer dropper regeringen at indføre reklameafgiften.
AF RITZAU OG JØRGEN RUDBECK

Oprindeligt var det meningen, at reklameafgiften af hensyn skulle være med til at nedbringe mængden af husstandsomdelte reklamer. Men med stadig øget bevågenhed på onlinemarkedsføring er mængderne af de traditionelle reklamer faldet markant, og nu giver det ifølge regeringen ikke længere mening at indføre den omdiskuterede reklameafgift.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også