Nye webtal: Femina fordobler digital slagkraft

Styrkeforholdet er stabilt for digitale mode- og livsstilsmedier, men særligt Femina.dk og Altfordamerne.dk vinder på Danske Medier Researchs nye brugermålinger.

Allers Femina.dk er en smule længere i front i forhold til Altfordamerne.dk, når det gælder antallet af digitale brugere målt med det nye total fra Danske Medier Research. Det nye måling angiver for første gang et samlet brugertal på tværs af desktop, mobil og tablet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også