MediaWatch

Nye webtal: Femina fordobler digital slagkraft

Styrkeforholdet er stabilt for digitale mode- og livsstilsmedier, men særligt Femina.dk og Altfordamerne.dk vinder på Danske Medier Researchs nye brugermålinger.

Allers Femina.dk er en smule længere i front i forhold til Altfordamerne.dk, når det gælder antallet af digitale brugere målt med det nye total fra Danske Medier Research. Det nye måling angiver for første gang et samlet brugertal på tværs af desktop, mobil og tablet.

Med den nye opgørelsesmetode kan Femina.dk prale af 440.932 brugere i januar, mens Egmonts Altfordamerne.dk samlet havde 417.057 brugere samlet set.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs