Vice vil nå kvinder med video og fakta
Den amerikanske medieopkomling Vices er blevet feteret for selskabets evne til at nå et ungt publikum. Der er dog en slagside på 65 pct. mænd. Derfor vakte det opsigt da Vice, som sidste år samlede 570 mio. dollars i en finansieringsrunde, i januar lancerede nyheden om et medie målrettet mod kvinder med navnet ’Broadly’. Det skal dog ikke være en trafikmotor skabt på baggrund letbenet indhold, siger en af drivkræfterne Tracie Egan Morrissey til Capital New York.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Vice skal producere dansk program til DR3
For abonnenter
Venture-penge vælter ned over medie-startups
For abonnenter
Vice varmer op til præsidentvalg med Washington-turne
For abonnenter