Ritzau har vendt skuden i kerneforretningen

Modsat sidste år bidrager moderselskabet i Ritzaus Bureau positivt til driften. Det skyldes en kombination af besparelser og nye aftaler, fortæller adm. direktør Lars Vesterløkke.

Efter et par år, hvor det har været datterselskaberne, som har holdt Ritzaus Bureau oven vande, kan nyhedsbureauet nu glæde sig over, at selve kerneforretningen, nyhedstjenesten, også bidrager positivt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også