Reklame-topchef tjente 375 mio. i 2014

Topchefen for reklamebrueauet WPP tjente i 2014 over 375 mio. kr. på grund af et kontroversielt aktieprogram, som fremover skrottes.
Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Virginia Mayo/AP/Polfoto/Arkiv

Topchefen for verdens største reklamebureau WPP, Sir Martin Sorrell, tjente i 2014 mere end 36 mio. britiske pund (375 mio. kr.) på grund af et kontroversielt aktie-program, skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også