MediaWatch

Publicis og Omnicom-fusion aflyst

Opdateret. Den store internationale fusion mellem reklamekæmperne Publicis og Omnicom er overraskende afblæst, men aflysning får ingen betydning på dansk grund, vurderer OMG direktør.

Den store fusion mellem reklamekæmperne Publicis og Omnicom er aflyst, skriver The Wall Street Journal.

Planen om at fusionere de to grupper til verdens største reklame- og kommunikationsbureau med en samlet omsætning på 189 mia. kr. (35 mia. dollar) er lagt på is efter stigende problemer med at fastsætte magtforholdet  og derudover flere skatte- og reguleringsspørgsmål.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T. henter ny journalistisk chef fra Frihedsbrevet

Videochef på Frihedsbrevet og tidligere video- og podcastredaktør på Ekstra Bladet rykker videre til B.T., hvor hun skal udvikle og drive det snart 100 pct. digitale medies journalistik mod nye formater.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs