MediaWatch

Presset annoncemarked var dyrt for Amedia i 2014

Norske Amedia blev hårdt ramt af faldende annoncemarked i 2014, og underskuddet for hele året nærmer sig en halv milliard. Lyspunktet er den digitale vækst.

Foto: PR-foto

Et faldende annoncemarked for papiraviser koster dyrt i det norske mediehus Amedia, som er ejet af Telenor og LO, skriver Kampanje.

Amedia har netop fremlagt deres regnskab for fjerde kvartal 2014, som samtidig opsummerer hele året. Og læsningen er blodrød.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs