Presset annoncemarked var dyrt for Amedia i 2014

Norske Amedia blev hårdt ramt af faldende annoncemarked i 2014, og underskuddet for hele året nærmer sig en halv milliard. Lyspunktet er den digitale vækst.
Foto: PR-foto
Foto: PR-foto

Et faldende annoncemarked for papiraviser koster dyrt i det norske mediehus Amedia, som er ejet af Telenor og LO, skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også