MediaWatch

Norsk mediehus brænder fingrene på rubrikmarkedet

Norske Amedia trækker stikket på flere satsninger på rubrikmarkedet og opgiver konkurrencen med Schibsted. Tabet løber op i et trecifret millionbeløb, vurderer medie.

Rubrikmarkedet har været en god investering for en af Skandinaviens største mediekoncerner og frontløbere på det digitale område, Schibsted.

Et forsøg på at forfølge samme strategi har imidlertid været en dyr fejlsatsning for det konkurrerende mediehus Amedia, der bl.a. driver en stribe regionalaviser i Norge. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs