Egmonts 'Superlike' stryger til tops som koncernens mest besøgte
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7417846.ece/ALTERNATES/schema-16_9/superlikedk.jpg)
’So ein ding muss wir auch haben’ tyder meget på, at der blev sagt i stor stil blandt de danske medier siden efteråret, hvor det er piblet frem med de såkaldte viral-sites. Egmont var først med deres site, og siden er Fynske Medier fulgt efter med ’Welikeit’, Ekstra Bladet med Digout og senest BT med Bite.dk.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont skifter titel på viral-site efter navnestrid
For abonnenter
Fynske udfordrer Egmont på virale klikmaskiner
For abonnenter