MediaWatch

Egmonts 'Superlike' stryger til tops som koncernens mest besøgte

Som det første site i de danske mediehuses byge af viral-sites debuterer Egmonts 'Superlike' højt blandt de mest populære hos de digitale læsere.

’So ein ding muss wir auch haben’ tyder meget på, at der blev sagt i stor stil blandt de danske medier siden efteråret, hvor det er piblet frem med de såkaldte viral-sites. Egmont var først med deres site, og siden er Fynske Medier fulgt efter med ’Welikeit’, Ekstra Bladet med Digout og senest BT med Bite.dk.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs