Egmonts 'Superlike' stryger til tops som koncernens mest besøgte

Som det første site i de danske mediehuses byge af viral-sites debuterer Egmonts 'Superlike' højt blandt de mest populære hos de digitale læsere.

’So ein ding muss wir auch haben’ tyder meget på, at der blev sagt i stor stil blandt de danske medier siden efteråret, hvor det er piblet frem med de såkaldte viral-sites. Egmont var først med deres site, og siden er Fynske Medier fulgt efter med ’Welikeit’, Ekstra Bladet med Digout og senest BT med Bite.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også