MediaWatch

Bureauer: Viral-sites er interessante, men vi ser dem stadig an

De mange nye viral-sites som Egmonts Superlike og EB’s Digout har annonce-potentiale, men kan ikke stå alene. Det er interessant, at medierne har øje for at vende sociale medier til egen fordel, lyder det bl.a. fra IUM, GroupM og Carat.

Lajkat og Omtalat gør det i Sverige, siderne Buzzit og Tldr gør det bl.a. i Norge. Herhjemme forsøger Fynske med We Like It, Egmont med Superlike og Ekstra Bladet med Digout.

Alle vil de det samme, nemlig score trafik med nye, såkaldte viral-sites, der forsøger at finde videoer og andet online indhold med potentiale til at gå viralt og hente dem ind på siderne. Noget der tegner til at blive den næste store digitale dille i mediebranchen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs