Bureauer: Viral-sites er interessante, men vi ser dem stadig an

De mange nye viral-sites som Egmonts Superlike og EB’s Digout har annonce-potentiale, men kan ikke stå alene. Det er interessant, at medierne har øje for at vende sociale medier til egen fordel, lyder det bl.a. fra IUM, GroupM og Carat.

Lajkat og Omtalat gør det i Sverige, siderne Buzzit og Tldr gør det bl.a. i Norge. Herhjemme forsøger Fynske med We Like It, Egmont med Superlike og Ekstra Bladet med Digout.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også