Bureauer: Viral-sites er interessante, men vi ser dem stadig an
De mange nye viral-sites som Egmonts Superlike og EB’s Digout har annonce-potentiale, men kan ikke stå alene. Det er interessant, at medierne har øje for at vende sociale medier til egen fordel, lyder det bl.a. fra IUM, GroupM og Carat.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7256641.ece/ALTERNATES/schema-16_9/welikeit.jpg)
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ekstra Bladet klar med tv-app og viral-site
For abonnenter
Svensk viral-side løfter sløret for annonce-indtægter
For abonnenter