
Efter fem år i spidsen for Guardian Media Group takker adm. direktør Andrew Miller af midt på året. Det skriver The Guardian.
I sine fem år som chef for Guardian Media Group, der også tæller søsteravisen The Observer, har Miller ledet en transformation, der ikke bare har været digital, men også dækket over ekspansion til det amerikanske marked. Desuden cementerede avisen sidste år sin position som globalt nyhedsbrand, da avisen sammen med Washington Post vandt Pulitzer-prisen for at have ført an i at bringe whistlebloweren Edward Snowdens læk om efterretningstjenesten NSA’s overvågning til offentlighedens kendskab.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.