MediaWatch

Berlingske: Vigtigt for os at komme ind på tv-markedet

For Berlingske var det springende punkt at få foden inden for på tv-markedet som nyhedsformidler og sikre mere output til læserne, siger koncernchef Lisbeth Knudsen om ny TV 2-aftale.

Foto: Anthon Unger/Polfoto/Arkiv

Efter længere tids forhandlinger kunne TV 2 og Berlingske i dag offentliggøre, at parterne udvider samarbejdet med en ny streamingkanal for erhvervsnyheder. 'TV 2/Berlingske Business' er navnet på den nye kanal, der bliver on-demand og kan streames via mobil, tablet og pc. Kanalen bliver samtidig en del af TV 2's Play-univers.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs