MediaWatch

Berlingske: Vigtigt for os at komme ind på tv-markedet

For Berlingske var det springende punkt at få foden inden for på tv-markedet som nyhedsformidler og sikre mere output til læserne, siger koncernchef Lisbeth Knudsen om ny TV 2-aftale.

Foto: Anthon Unger/Polfoto/Arkiv

Efter længere tids forhandlinger kunne TV 2 og Berlingske i dag offentliggøre, at parterne udvider samarbejdet med en ny streamingkanal for erhvervsnyheder. 'TV 2/Berlingske Business' er navnet på den nye kanal, der bliver on-demand og kan streames via mobil, tablet og pc. Kanalen bliver samtidig en del af TV 2's Play-univers.

For Berlingske, som gennem de seneste tre år leveret finansopdateringer til TV 2 News' finansflade, har det større skridt ind på tv-markedet været hovedambitionen, fortæller Lisbeth Knudsen, chefredaktør og adm. direktør i Berlingske Media.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs