Berlingske: Vigtigt for os at komme ind på tv-markedet

For Berlingske var det springende punkt at få foden inden for på tv-markedet som nyhedsformidler og sikre mere output til læserne, siger koncernchef Lisbeth Knudsen om ny TV 2-aftale.
Foto: Anthon Unger/Polfoto/Arkiv
Foto: Anthon Unger/Polfoto/Arkiv

Efter længere tids forhandlinger kunne TV 2 og Berlingske i dag offentliggøre, at parterne udvider samarbejdet med en ny streamingkanal for erhvervsnyheder. 'TV 2/Berlingske Business' er navnet på den nye kanal, der bliver on-demand og kan streames via mobil, tablet og pc. Kanalen bliver samtidig en del af TV 2's Play-univers.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også