MediaWatch

TV 2/Berlingske: Erhvervskanal i en anden liga end Børsens

Streamingkanalen 'TV 2/Berlingske Business' vil være i en helt anden liga end Børsens satsning inden for samme område, mener TV 2 og Berlingske. Hos Børsen hilser man konkurrencen velkommen med beskeden: "Vi vil altid være nummer 1".

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

Der er lagt op til hård konkurrence på webtv-markedet for erhvervsnyheder.

Først annoncerede Børsen, at de trykker play på deres nye webtv-kanal 'Børsen Play' i første kvartal i år. I dag er turen så kommet til Berlingske og TV 2. De to parter har i dag annonceret, at de lancerer streaming-kanalen 'TV 2/Berlingske Business' i foråret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs