Facebook gør kur til medier med nye redskaber

Med nye redskaber såsom en "smart udgivelsesfunktion" vil Facebook lokke indholdsproducenter til at dele mere indhold på det sociale netværk.
Foto: /ritzau/Jens Dresling/Arkiv
Foto: /ritzau/Jens Dresling/Arkiv

Facebook har længe været på frierfødder for indholdsproducenter for at få dem til at bringe mere af deres indhold ind på det sociale medie. Til at lokke udgiverne ombord tilbyder Facebook nu en række nye redskaber, som skal gøre det nemmere for udgiverne at dele deres indhold med de 1,3 mia. Facebook-brugere, skriver Recode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også