MediaWatch

Web: Aller dominerer på underholdning før Egmont-udfordring

Egmont vil med Her og Nu efter nytår gå digitalt i clinch med Allers Se og Hør på underholdningsstof. Egmont har lige nu langt op til Aller ifølge de seneste webtal.

Foto: MORTEN LANGKILDE/POLFOTO/ARKIV

2015 kommer til at byde på et slag mellem Egmont og Aller på det digitale underholdningsstof. Et område hvor der i forvejen er en række medier, der kæmper om de gossip-glade onlinebrugere.

Som tidligere beskrevet på MediaWatch, vil Egmont forsøge at indtage en større rolle digitalt, og i de bestræbelser bliver et slag mellem ugebladene Her og Nu og Aller-rivalen Se og Hør en af spydspidserne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs