MediaWatch

Egmont vil hverve forældre til at anmelde børne-apps

Den nye tjeneste 'Kiddly' skal guide småbørnsforældre i junglen af apps og film. Indtægterne fra tjenesten, som Egmont vil udbrede til resten af Skandinavien, skal bl.a. komme fra Apple.

Kiddly.dk | Foto: Egmont Publishing

Familiens yngste har sjældent problemer med at bruge en iPad eller en mobiltelefon til at spille spil eller se film. Derfor vil Egmont nu spinde forretning over forældrenes jagt på at finde det rigtige indhold til de små.

Med tjenesten Kiddly, der officielt åbner i morgen og lige nu er online i en såkaldt ’soft launch’, får forældre mulighed for at anbefale apps, spil, film og tv til hinanden. Og så er det lige meget, om det er Egmonts eget indhold til børn eller konkurrenternes, siger digital director i Egmont Publishing, Peter Schrøder, om tjenesten, som sammenligner Kiddly med rejsesiden Tripadvisor bare for ”skærmbaseret indhold til børn”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs