Krosby: Derfor afløser journalister Per Ingdal

Allers opkøb inden for rejser og content marketing skal interagere mere med husets medieforretning. To nye udgiverdirektører med redaktionel baggrund skal sikre, at det ikke udvander troværdighed og kvalitet, siger adm. dir. Pål Thore Krosby.
Pål Thore Krosby, adm. direktør i Aller Media. | Foto: Ditte Valente/POLFOTO/ARKIV
Pål Thore Krosby, adm. direktør i Aller Media. | Foto: Ditte Valente/POLFOTO/ARKIV

[fakta] I kølvandet på Allers opkøb af Nyhavn Rejser, Kulturrejser og content marketing-bureauet Datagraf skal de kommercielle muligheder fra de nye forretningsben nu udnyttes i Allers kerneforretning, lyder det fra adm. direktør Pål Thore Krosby.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også