MediaWatch

Pressenævnet går ikke ind i sag om Se og Hør

Pressenævnet går ikke ind i sagen om Se og Hør og den såkaldte tys-tys-kilde, men opfordrer pressen til at overveje, om spørgsmålet om betalte kilder skal reguleres i pressens regler om god presseskik.

Foto: TARIQ MIKKEL KHAN

Pressenævnet vil ikke behandle en klage fra syv personer over Se og Hør og den såkaldte tys-tys-kilde.

Klagefristen er nemlig overskredet, og selv om Pressenævnet har mulighed for at optage en sag på eget initiativ, selvom klagefristen er overskredet, har nævnet ikke kunnet skaffe sikre oplysninger om, at Se og Hør har brugt fortrolige oplysninger om de syv personer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs