MediaWatch

Q3: De her 10 brugte mest på annoncer

Danske Spil poster flest penge ud på annoncemarkedet, hvor de ti største annoncører ifølge Gallups Adfacts-måling trådte godt og grundigt på speederen.

De ti største annoncører i det seneste kvartal brugte over 100 mio. kr. mere på at spille med musklerne over for forbrugerne, end de gjorde i samme periode sidste år. Sådan lyder totalen i Gallups Adfacts-måling for tredje kvartal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs