Q3: De her 10 brugte mest på annoncer

Danske Spil poster flest penge ud på annoncemarkedet, hvor de ti største annoncører ifølge Gallups Adfacts-måling trådte godt og grundigt på speederen.

De ti største annoncører i det seneste kvartal brugte over 100 mio. kr. mere på at spille med musklerne over for forbrugerne, end de gjorde i samme periode sidste år. Sådan lyder totalen i Gallups Adfacts-måling for tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også