TDC vil spille med på bettingmarkedet

Tele- og tv-selskabet vil udnytte sine platforme til at tilbyde betting og kasino til kunderne.
Foto: TDC
Foto: TDC

Hvis man er til onlinebetting og kasino og samtidig kunde hos TDC, så får man fremover lettere adgang til at spille, når TDC nu går ind på milliardmarkedet for onlinespil. Det skriver Berlingske.

TDC-topchef Carsten Dilling ser store muligheder ved potentielt set at kunne nå flere millioner kunder.

”Vi har selvfølgelig lavet en business case. Jeg kan ikke give nogen tal på, hvor store vi vil blive, men vi gør det her for at blive en spiller, som man kan få øje på. Det er klart, at vi har den fordel, at vi kan stille det her til rådighed for stort set alle de danske husholdninger. Vi når ud til en meget stor del af de danske husstande, når man lægger vores YouSee-forretning, TDC-forretning, Telmore og vores øvrige forretninger sammen. Og det er klart, at vi ønsker at bringe alle disse kundebaser i spil og dermed komme bredt ud til alle danskere med det her,” siger han til Berlingske.

Sommerens VM i fodbold skal være med til at sætte skub i satsningen. TDC har for nyligt oprettet et vækstteam, der i fremtiden skal finde nye områder, som kan kobles på kerneforretningen. Bettingsatsningen og købet af den danske Blockbuster er de første resultater er det arbejde.

Travheste bliver del af Egmonts digitale satsning

Bold.dk i alliance med Oddslife.dk

EB, Bonnier og Aller fik spillelicens

Danske Spil vred på Morten Ankerdahl

EB: Kasino vil ikke koste annonceindtægter

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også