MediaWatch

Bold.dk i alliance med Oddslife.dk

Med partnerskab med Oddslife.dk føjer Bold.dk betting til sitet - ikke spil om kolde kontanter, men point der kan spilles eller købes forskellige produkter for.

Oddslife.dk bliver ny partner i Bold.dk, oplyser Bold.dk i en pressemeddelelse.

Oddslife.dk er en social betting-platform med fokus på fodbold. Der spilles ikke med rigtige penge, men med virtuelle credits, som kan optjenes på forskellige måder blandt andet ved at oprette konti hos bookmakere - eller ved at handle i Bold.dk's e-commerce del, Bold.shop. Gevinster kan spillerne bruge til at købe produkter fra Oddslife.dk's parterne - eller sætte dem på spil igen i Oddslife-turneringer.

"Vi er imponeret over Oddslife’s forretningsmodel og ser store muligheder for det nye lokale oddslife.dk-site," siger Denis Larsen, CEO på bold.dk i meddelelsen.

Bold.dk bliver næststørste partner i Oddslife, som i efteråret 2012 indgik en aftale med den græske mediegigant Sport-fm.gr. Konceptet er også på det engelske marked.

"Vi har arbejdet benhårdt på at udvikle et koncept som gør Oddslifte unik i forhold til lignede produkter på markedet. Ved at sammensætte features fra sociale netværksspil, som brugerprofiler, kampforums og virtuelle credits, sammen med sportbetting-turneringer, er vi med til at skabe og udvikle et underholdende betting-miljø for danske sports bettere og sports fans online," siger Rasmus Søjmark, CEO, Oddslife, i meddelelsen.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs