Radio- og tv-nævnet træffer afgørelse om TV 2s sponsorindslag: Ét forhold får kritik

Sagen om betalt indhold på TV 2s flader betød sidste år, at Radio- og tv-nævnet satte gang i en undersøgelse af eventuelle regelbrud. TV 2 tager afgørelse til efterretning.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Efter en gennemgang af TV 2s omdiskuterede brug af sponsoreret indhold i programindslag har Radio- og tv-nævnet nu truffet en afgørelse. I et enkelt tilfælde finder nævnet grund til at udtale kritik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også