Sjællandske håber at høste flere radiolyttere med nye dab-kanaler og ultralokalt nyt

Som en del af Sjællandske Mediers tværmedielle strategi gearer mediehuset op på lyd med en udvidet dækning i de fleste sjællandske afkroge med nye dab-tilladelser i porteføljen. Der er ifølge adm. direktør Jens Nicolaisen flere muligheder og kun små investeringer i udvidelsen.
Jens Nicolaisen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: PR/Sjællandske Medier
Jens Nicolaisen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: PR/Sjællandske Medier

Flere af landets store regionale mediehuse slog sidste år til, da 97 ledige pladser på det kommercielle dab-sendenet blev genudbudt. Interessen var overvældende, fortalte Radio- og tv-nævnet, da det stod klart, at der i flere områder var konkurrence om pladserne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også