Sjællandske Medier: Stigende priser er vores største udfordring

Stigende priser på papir, energi og udfordringer med rekruttering er det, ”der driller os allermest”, siger mediehusets adm. direktør, Jens Nicolaisen. Indeværende år vil byde på en videreudvikling af det digitale - men ikke på bekostning af print, lyder det.
Foto: PR/Sjællandske Medier
Foto: PR/Sjællandske Medier

Sjællandske Medier landede en rekordhøj omsætning sidste år på 531 mio. kr. med stigende annonce- og abonnementssalg samt opkøb i Storkøbenhavn. Men mens toplinjen forventes at vokse yderligere i indeværende år, er omkostningssiden mere usikker, siger Sjællandskes adm. direktør, Jens Nicolaisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også