Dansk virksomhed forlænger kontrakt om måling af finske medier

Audienceproject skal de næste tre år måle på 58 mia. ugentlige sidevisninger for at skabe et overblik over det finske medielandskab.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Danske Audienceproject og Media Metrics Finland, der officielt overvåger og måler på brugen af finske hjemmesider, har forlænget deres aktuelle samarbejdsaftale med tre år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også