MediaWatch

Dansk selskab skal måle effekt af annoncer på fransk streamingtjeneste

Danske Audienceproject får en fod indenfor i Frankrig som leverandør til streamingtjeneste af dokumentation over for annoncørerne.

Foto: PR/Dailymotion

Audienceproject skal fremover være med til at måle, hvor bredt annoncører når ud hos streamingtjenesten Dailymotion, der har hjemme i Frankrig og har omkring 314 mio. månedlige brugere. Det oplyser parterne i en meddelelse.

Aftalen betyder, at det danske selskab skal arbejde med at dokumentere effekten af de kampagner, som annoncører fører ud i livet på platformen. Samtidig er samarbejdet med Dailymotion et skridt ind på det franske marked for Audienceproject.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs