Annonceselskabet Adform forbedrer driftsresultat med 91 pct. trods corona

På trods af, at 2020 har været et turbulent år, er det lykkes tech-selskabet Adform at vokse forretningen.
Adm. direktør i Adform Troels Phillip Jensen er tilfreds med selskabets resultater for 2020. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Adm. direktør i Adform Troels Phillip Jensen er tilfreds med selskabets resultater for 2020. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Adform, der står bag en platform til online markedsføring, næsten fordobler sit driftsresultat (ebitda) i 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også