Opkøb, ny lancering og ny salgsorganisation øgede Monitormediers underskud i 2020

Nichefamilien hos Monitormedier voksede sidste år, og det samme gjorde underskuddet. Det skyldes bl.a. opkøb og lancering af nyt medie, forklarer direktør, der varsler flere lanceringer og nyt underskud i 2021.
Anders Jerking er ansv. chefredaktør og adm. direktør for Monitormedier | Foto: Jens Dresling
Anders Jerking er ansv. chefredaktør og adm. direktør for Monitormedier | Foto: Jens Dresling

2020 blev et nyt år med underskud for Monitormedier, der tidligere hed Politiken Nicher. Det viser selskabets regnskab for sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også