Ny kommerciel direktør skal give Ekstra Bladets digitale abonnementssalg et los
![Ny kommerciel direktør for Ekstra Bladet har stået i spidsen for det digitale annoncesalg, nu venter opgaven med at løfte abonnementsindtægterne. | Foto: PRIVATFOTO/MBV](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12825619.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ev61pj4yr417jkzfp5t.jpg)
Ekstra Bladets øverste ledelse gennemgik onsdag et hurtigt og gennemgribende hamskifte med nyheden om Poul Madsens afgang som ansv. chefredaktør. I røgskyerne fyldte det mindre, at der også på den kommercielle toppost var skiftedag. Her forsvandt den nu tidligere kommercielle direktør Claus Brix efter knap fire år på posten. Afløseren er Signe Skarequist, der hidtil har været chef for digitalt salg og ad tech.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.