Ny kommerciel direktør skal give Ekstra Bladets digitale abonnementssalg et los

Det er ikke flere sidevisninger, men flere abonnenter og bredere læserkreds, der står som hovedopgave for Ekstra Bladets nye kommercielle direktør, Signe Skarequist. Hun ser ikke sorte skyer over økonomien med afskeden med massageannoncer.
Ny kommerciel direktør for Ekstra Bladet har stået i spidsen for det digitale annoncesalg, nu venter opgaven med at løfte abonnementsindtægterne. | Foto: PRIVATFOTO/MBV
Ny kommerciel direktør for Ekstra Bladet har stået i spidsen for det digitale annoncesalg, nu venter opgaven med at løfte abonnementsindtægterne. | Foto: PRIVATFOTO/MBV

Ekstra Bladets øverste ledelse gennemgik onsdag et hurtigt og gennemgribende hamskifte med nyheden om Poul Madsens afgang som ansv. chefredaktør. I røgskyerne fyldte det mindre, at der også på den kommercielle toppost var skiftedag. Her forsvandt den nu tidligere kommercielle direktør Claus Brix efter knap fire år på posten. Afløseren er Signe Skarequist, der hidtil har været chef for digitalt salg og ad tech.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også