MediaWatch

Børsen lancerer fordelsklub for at holde på abonnenter

Børsen forventer ikke nødvendigvis et direkte overskud fra sin nye fordelsklub, men håber, den kan skabe "noget ekstra værdi" for kunderne.

Foto: Ida Munch

Klassisk dansk design eller oplevelser til rabatpris skal være med til at holde Børsens abonnenter til.

Erhvervsavisen er for nyligt gået i luften med en fordelsklub, hvor abonnenter kan optjene point, når de svinger kreditkortet, som seneste skridt for at styrke loyaliteten.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs