MediaWatch

Børsen når 65.000 abonnenter i hårdt år for annoncer og events

Mens konferencer og annoncesalg har været slået tilbage i 2020 er antallet af abonnenter vokset på Børsen, der med god hjælp fra virksomhedskontrakter når en af de målsætninger, der blev sat for godt to år siden.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

I sommeren 2018 løftede adm. direktør og ansv. chefredaktør Bjarne Corydon sløret for et konkret mål om at nå 65.000 abonnenter ved udgangen af 2022, men kundebasen er vokset hurtigt, og lige før årsskiftet nåede Børsen målsætningen. Dermed har erhvervsmediet flere betalende kunder end nogensinde før.

”Det er gået noget hurtigere, end vi havde troet. Det er glædeligt og vel også lidt overraskende,” siger Bjarne Corydon.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere