MediaWatch

Annoncechef forlader Politiken

Efter under et år på Politiken skifter Mikkel Møller Hansen til analyseselskabet Audienceproject.

Mikkel Møller Hansen. | Foto: PR

Mikkel Møller Hansen forlader efter under et år stillingen som annoncechef, eller rettelig Head of Strategic Sales and Partnerships, på Politiken, for at blive Nordic Publishing Director hos analyseselskabet Audienceproject. Det oplyser hans nye arbejdsgiver i en pressemeddelelse.

Mikkel Møller Hansen kom til Politiken i sommeren 2016 efter i en længere at have arbejdet for Ebay. Audienceproject udarbejder blandt andet analyser af mediemarkedet, og Mikkel Møller Hansen får ansvaret for parterskaber og kunderelationer i den del af forretningen i Norden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs