MediaWatch

Nordjyske skruer på digitale abonnementer

Nye salgskanaler og abonnementstilbud skal udbygge erfaringer og styrke Nordjyskes digitale indholdssalg, siger direktør.

Foto: PR/Nordjyske Medier

Nordjyske sætter ind med nye tiltag for at få vækst i den digitale omsætning på indholdssalg.

I slutningen af 2016 rullede regionalavisen, der netop har fejret 250 års fødselsdag, et nyt tredages-abonnement ud kaldet FLX. Her kan læserne få printavisen tre dage om ugen efter eget valg til en pris på 2869 kr. om året og derudover tilvælge e-avisen resten af ugens dage også mod ekstra betaling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nyt nordisk indhold forsvinder fra HBO Max som led i omlægning

HBO Max dropper produktion af originalt indhold i de nordiske og centraleuropæiske lande, herunder Danmark, kort efter selskabet endelig fik sat gang i produktionerne. Det er en del af en større øvelse igangsat af ejerkoncernen Warner Bros. Discovery og medfører også, at den nye danske serie Kamikaze forsvinder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs