Tunge spillere i ny koalition vil løfte onlineannoncer

Google og Facebook går sammen med mediebureauer, annoncører og udgivere i et nyt samarbejde for at skabe bedre onlineannoncer i kampen mod adblockere.
Google er blandt medstifterne af det nye samarbejde "Coalition for better ads". | Foto: PR/Google
Google er blandt medstifterne af det nye samarbejde "Coalition for better ads". | Foto: PR/Google

Det var en række af de vigtigste spillere på markedet, der i sidste uge annoncerede et nyt samarbejde for at skabe bedre digitale annoncer. Med prominente navne som Google og Facebook i spidsen har en række organisationer, annoncører, udgivere og mediebureauer skabt "Coalition for better ads".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også