Mediebureau: Mangel på seere koster webtv-vækst

Der mangler seere og fælles branchetal, før webtv bliver en større forretning for medierne, lyder det fra Group M.
Foto: Linda Johansen/Polfoto/Arkiv
Foto: Linda Johansen/Polfoto/Arkiv

Webtv er blevet spået en hovedrolle i mediernes søgen efter nye indtjeningskilder. Blandt de medier, som har investeret tungt i webtv, er Ekstra Bladet. Avisen har 2,5 mio. ugentlige visninger, og det er med ansv. chefredaktør Poul Madsens ord en ganske fin forretning. Men der er langt op til de 5-7 mio. ugentlige visninger, som forventningerne har lydt på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også