Mediebureau: Mangel på seere koster webtv-vækst
![Foto: Linda Johansen/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8285281.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_51502002.jpg)
Webtv er blevet spået en hovedrolle i mediernes søgen efter nye indtjeningskilder. Blandt de medier, som har investeret tungt i webtv, er Ekstra Bladet. Avisen har 2,5 mio. ugentlige visninger, og det er med ansv. chefredaktør Poul Madsens ord en ganske fin forretning. Men der er langt op til de 5-7 mio. ugentlige visninger, som forventningerne har lydt på.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
EB: Traditionelt tv-indhold er stendødt på webtv
For abonnenter
OL gav webtv-rekord for TV 2
For abonnenter