EB: Traditionelt tv-indhold er stendødt på webtv

Webtv er blevet en hæderlig forretning for Ekstra Bladet, men avisen satser på nye platforme og formater for at løfte seningen og indtjeningen, fortæller Poul Madsen.
Foto: /ritzau/Rasmus Flindt Pedersen/Arkiv
Foto: /ritzau/Rasmus Flindt Pedersen/Arkiv

Den gode nyhed er, at webtv er blevet en ganske god forretning for Ekstra Bladet med 2,5 mio. ugentlige visninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også