MediaWatch

Gammel platform får nyt liv i digital verden

Nyhedsbrevet er godt i gang med et comeback som udgivelseskanal, der får selvstændige ressourcer og fokus, hos flere internationale medier.

Selv om den teknologiske udvikling har budt på en konstant strøm af spritnye formater og platforme, som medierne løbende skal forholde sig til, så er der undtagelser.

Det gode, gamle nyhedsbrev, der stort set har været med fra internetmediernes fødsel, vinder i stigende grad frem som udgivelseskanal, skriver Digiday. Ligesom de sociale medier betragtes som en selvstændig disciplin og platform, har nyhedsbrevene hos flere internationale medier fået samme selvstændige status, som der allokeres ressourcer til.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs