Populære blogs er mindre værdifulde for annoncører
Det er ikke kun i udlandet, at mediebureauer har fået et godt øje til bloggere og Instagram-profiler med mindre følgerskarer. Også i Danmark er de såkaldte mikro-influenter en gruppe, som mediebureauer og annoncører i høj grad har fokus på. Det fortæller Morten Kristensen, adm. direktør i Mediacom.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
SoMe: Derfor vinder "mikro indflydelse" frem
For abonnenter
Populær dansk kendisblog er et millionforetagende
For abonnenter
Egmont: Blogger som chef er en del af ny strategi
For abonnenter