Populære blogs er mindre værdifulde for annoncører

De såkaldte mikro-influenter oplever også stigende popularitet hos de danske mediebureauer. Få følgere betyder, at de er tættere på målgruppen.
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv

Det er ikke kun i udlandet, at mediebureauer har fået et godt øje til bloggere og Instagram-profiler med mindre følgerskarer. Også i Danmark er de såkaldte mikro-influenter en gruppe, som mediebureauer og annoncører i høj grad har fokus på. Det fortæller Morten Kristensen, adm. direktør i Mediacom.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også