Populære blogs er mindre værdifulde for annoncører
![Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8006171.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_28022533.jpg)
Det er ikke kun i udlandet, at mediebureauer har fået et godt øje til bloggere og Instagram-profiler med mindre følgerskarer. Også i Danmark er de såkaldte mikro-influenter en gruppe, som mediebureauer og annoncører i høj grad har fokus på. Det fortæller Morten Kristensen, adm. direktør i Mediacom.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
SoMe: Derfor vinder "mikro indflydelse" frem
For abonnenter
Populær dansk kendisblog er et millionforetagende
For abonnenter
Egmont: Blogger som chef er en del af ny strategi
For abonnenter