SoMe: Derfor vinder "mikro indflydelse" frem

Flere udenlandske mediebureauer ser fordele i at bruge bloggere med få følgere til kampagner og markedsføring på sociale medier.
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Karly Domb Sadof/AP/Polfoto/Arkiv

Noget tyder på, at der kan være en fordel i at have få følgere på sociale medier frem for flere hundrede tusind, hvis man ser på det ud fra et markedsføringsperspektiv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også