Brugerne efterspørger ikke mere videoindhold

Brugerne tilbringer langt mere tid på at læse artikler frem for at se videoer på nyhedsmedier, viser ny rapport.
Facebooks fokus på videoer har fået mange medier til at satse på formatet. | Foto: PR/Facebook
Facebooks fokus på videoer har fået mange medier til at satse på formatet. | Foto: PR/Facebook

Det stigende fokus på videoindhold skyldes i højere fokus fra udgivere, ny teknologi og platforme end efterspørgsel fra brugerne. Sådan lyder konklusionen i en ny rapport fra Reuters Institute.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også