Facebook: Sats på video, video, video
![Foto: PR/Facebook](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8581089.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Zuckerberg%2520p%25C3%25A5%2520F8.jpg)
Videoindhold er fremtidens format, hvis man skal tro Facebook. Det sociale medie betaler allerede medier som New York Times og Buzzfeed for at producere dedikeret videoindhold, og Facebooks berømte algoritme, der udvælger indholdet, som bliver vist i brugernes feed, prioriterer eftersigende allerede videoer frem for tekst.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Rapport: Facebook sætter sig tungt på medietronen
For abonnenter
"Microsoft betaler ikke 170 mia. kr. for sjov"
For abonnenter