Facebook: Sats på video, video, video

Videoer vil fylde mest i brugernes feed på Facebook i løbet af de næste fem år, lyder spådommen fra det sociale medie.
Foto: PR/Facebook
Foto: PR/Facebook

Videoindhold er fremtidens format, hvis man skal tro Facebook. Det sociale medie betaler allerede medier som New York Times og Buzzfeed for at producere dedikeret videoindhold, og Facebooks berømte algoritme, der udvælger indholdet, som bliver vist i brugernes feed, prioriterer eftersigende allerede videoer frem for tekst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også