Madmagasin bliver genfødt på nettet

Copenhagen Food relancerer sig selv som netmedie med fokus på nyheder, portrætter og reportager til foodies.
Foto: Skærmdump fra copenhagenfood.dk
Foto: Skærmdump fra copenhagenfood.dk

Sidste nummer af det trykte magasin Copenhagen Food udkom i begyndelsen af marts. Nu er mediet relanceret i en ny digital udgave på hjemmesiden copenhagenfood.dk.

På trods af at printmagasinet af samme navn måtte dreje nøglen om, tror madmediet på en lysere fremtid på nettet.

"Det er jo ingen hemmelighed, at mediebilledet ændrer sig i de her år. Og dermed også de spilleregler, man må indordne sig under som magasin. Den nye udgave af Copenhagen Food bliver meget brugervenlig med fokus på aktualitet," udtaler redaktør Christian Laustrup Møller om den nye hjemmeside i en pressemeddelelse.

Forhåbningerne til fremtiden er ifølge Copenhagen Food, at hjemmesiden skal være et fast stoppested for såkaldte foodies – entusiaster der lever og ånder for god mad og drikke. Indholdet på hjemmesiden bliver en blanding af nyheder, guider, portrætter og reportager.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også