MediaWatch

Mobilsurfing når ny bjergtinde i 2016

Mediebureau spår, at tidsforbruget på mobilsurfing vil stige næsten 30 pct. i år og gøre indhug i andet medieforbrug.

Foto: Jens Dresling/Ritzau/Arkiv

Vandringen fra desktop til mobilen som den foretrukne indgang til nettet vil tage endnu et markant ryk i år. Det spår mediebureauet Zenith i den anden udgave af bureauets årlige prognose Media Consumption Forecast.

På verdensplan vil tiden, vi bruger på at være på nettet via mobilen, vokse 27,7 pct. i 2016. I takt med det stigende mobilforbrug, vil der til gengæld bliver gjort indhug i tiden, vi bruger på vores desktop. Ifølge Zeniths prognose vil forbruget her falde med 15,8 pct. i år i forhold til 2014.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs