Sådan vil tyske udgivere bekæmpe Google og Facebook

Tyske udgivere er gået sammen om at pulje data om brugere fra knap 1.000 netmedier for at udkonkurrere giganterne fra USA.
Foto: /Ritzau Scanpix/AP/Markus Schreiber
Foto: /Ritzau Scanpix/AP/Markus Schreiber

Otte af Tysklands 10 største udgivere, heriblandt Spiegels ejer, Bertelsmann Group og Axel Springer, er gået sammen om et initiativ, der skal pulje brugerdata fra næsten 1.000 nyhedssider. Det skriver digiday.com.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også